Ob 17.33 smo bili s centra za obveščnaje obveščeni o požaru v naravi nad Ostrožnim Brdom v občini Pivka. Skupaj s PGD Košana smo ob prihodu na lokacijo ugotovili da intervencija ni bila potrebna. Izvozili smo z PV-1, GVGP-1, GVGP-2 in PGD Košana z GVGP-1, skupaj je posredovalo 13 gasilcev.

Preberi več

Ob 20.03 je v farmi piščancev v Bujah, občina Pivka, gorela slama na tleh farme. Požar, v katerem so delno uničene naprave za krmo, smo pogasili gasilci PGD Pivka, Košana, Zagorje in Postojna.

Ob 22.45 je na Kolodvorski cesti v Pivki gorela hrana na štedilniku v kuhinji večstanovanjskega objekta. V požaru je stanovalec utrpel hujše opekline. Gasilci PGD Postojna in Pivka so požar, v katerem je uničena kuhinjska oprema, pogasili in pomagali reševalcem pri oskrbi poškodovane osebe. Ekipa NMP Postojna je poškodovano osebo prepeljala na zdravljenje v UKC Ljubljana.

Ob 0.45 je v Radohovi vasi v Pivki zagorel lesen objekt za spravilo sena. Aktivirani smo bili gasilci PGD Pivka in PGD Košana. Objekt je pogorel v celoti in približno 50 ton sena.

Preberi več

Ob 21.27 je v Neverkah v občini Pivka gorel objekt na farmi piščancev. Posredovali smo gasilci PGD Pivka, Postojna, Zagorje, Slavina, Košana, Studenec in Hruševje. Gasilci so pogasili požar na objektu velikosti130x12 metrov. Polovica objekta je uničena, drugo polovico smo gasilci uspešno obvarovali. V požaru je poginilo 14000 piščancev starih en dan. Obveščene so bile vse pristojne službe. Nastala škoda bo ocenjena v prihodnjih dneh.

Ob 14.14 se je pri naselju Buje v občini Pivka voznica z osebnim vozilom prevrnila na streho. Gasilci PGD Postojna in PGD Pivka smo požarno in prometno zavarovali kraj nezgode in pomagali reševalcem pri oskrbi poškodovane osebe.

Ob 12.07 smo pri Kalu v občini Pivka, gasilci PGD Pivka, na njivi pogasili kup krompirjevke.

Preberi več

Ob 19.42 je gorelo na divjem odlagališču pri vasi Gradec v občini Pivka. Gorel je kup žagovine in lubja. Posredovali smo gasilci PGD Pivka, ki smo kup žagovine in lubja premetali ter zalili z vodo.

Ob 11.10 je pri naselju Gradec v občini Pivka zagorelo na divjem odlagališču odpadkov. Požar, ki je zajel 20 kvadratnih metrov veliko odlagališče odpadkov, smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Ob 12.22 je na območju kraja Studeno v občini Postojna zagorelo v naravi na zelo težko dostopnem terenu. Ker se je požar razširil je bilo aktiviranih okoli 100 gasilcev PGD iz postojnske regije in iz Logatca. Na terenu smo bili gasilci iz PGD Studeno, Postojna, Planina, Šmihel – Landol, Veliko Ubeljsko, Studenec, Razdrto, Slavina, Pivka, Košana, Palčje, Zagorje, Hruševje, Unec, Ivanje selo, Rakek, Dolnji Logatec, Gorenji Logatec in Rovte. Pomoč pa je gasilcem iz zraka nudilo tudi letalo SV za gašenje. Ogenj je ožgal okoli 70 hektarjev površine v naravi.

Preberi več

Ob 9.30 je bil opažen dim ob železniški progi pri Gradcu v občini Pivka. Gasilci PGD Pivka smo pogasili goreč kup pokošene trave.

Ob 2.24 je med naselje Zagorje in Šilentabor, občina Pivka, gorelo v naravi. Požar na površini okrog 2,5 hektara so pogasili gasilci PGD Pivka, PGD Košana in PGD Zagorje. Gašenje je oteževal težko dostopen teren in strmo pobočje.

Ob 17.46 je gorela vsebina silosa za lesne odpadke v Pivki. Gasilci PGD Pivka smo požar pogasili, izpraznili silos, ter ga pregledali s termo kamero.

Preberi več

Gasilci PGD Pivka smo v soboto 11.8 in v nedeljo 12.8 odšli na pomoč kolegom na požarišče pri Črnem Kalu. Tam smo izvajali požarno stražo na požarišču petkovega požara. Večkrat je prihajalo do ponovnega vžiga, požare smo skupaj z drugimi kolegi pogasili.

Ob 23.09 je na cesti Kal–Neverke, pri industrijski coni v občini Pivka voznik osebnega vozila zapeljal s cestišča v obcestni jarek. Gasilci PGD Postojna in Pivka so razsvetljevali kraj dogodka, izvajali požarno in prometno varovanje, odklopili akumulator, s tehničnim posegom iz vozila rešili dve poškodovani osebi ter nudili pomoč ekipi NMP iz Postojne. Poškodovani osebi sta bili prepeljani na nadaljnje zdravljenje v UKC Ljubljana.

Ob 17.52 je zagorelo na hribu Primož v neposredni bližini Pivke. Požar, ki je zajel en hektar in pol mladega borovega gozda in grmičevja, smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Preberi več

V četrtek popoldan smo gasilci PGD Pivka v vasi Stara Sušica, v občini Pivka odstranili sršenje gnezdo v stanovanjski hiši.

Ob 14.44 je na cesti med Kalom in Neverkami, občina Pivka, voznica z osebnim vozilom zapeljala s cestišča in se pri tem poškodovala. Gasilci PGD Pivka in PGD Postojna smo s tehničnim posegom rešili voznico iz vozila, odklopili akumulator, vršili požarno in prometno varovanje, ter nudili pomoč ekipi NMP iz Postojne pri oskrbi poškodovanke.

Ob 10.40 je v ulici Pod Primožem v Pivki zagorelo v kuhinji stanovanjske hiše. Požar, ki je poškodoval del kuhinje je omejil občan, gasilci PGD Pivka pa smo ga dokončno pogasili ter prezračili prostore.

Preberi več

Ob 20.46 je gorel kup smeti na pašniku pri Novi Sušici, občina Pivka. Požar na površini 10 kvadratnih metrov, smo pogasili gasilci PGD Košana in PGD Pivka.

Ob 14.10 smo pri vasi Trnje, občina Pivka, gasilci PGD Pivka, PGD Palčje, PGD Zagorje in PGD Postojna pogasili tri hektarje goreče suhe trave in podrasti, ter nekaj borovcev.

Ob 18.33 je na Snežniški cesti v Pivki, v industrijskem kompleksu podjetja Javor Pivka v parni jami zagorelo odpadno lubje. Požar smo pogasili gasilci PGD Pivka. Zagorelo je zaradi nepravilnega varjenja in malomarnosti odgovornih oseb.

Preberi več

Ob 5.37 je zagorelo v gostinskem lokalu v Pivki. Požar so pričeli gasit zaposleni, gasilci PGD Pivka, PGD Postojna in PGD Košana smo požar dokončno pogasili, objekt pregledali s termo kamero in odstranili nekaj izolacije na stropu, ki je tlela.

Ob 15 uri je zagorelo v kurilnici stanovanjske hiše v Petelinjah, v občini Pivka. Gasilci PGD Pivka in PGD Postojna smo požar pogasili in preprečili, da bi se požar razširil.

Ob 16.30 je zagorelo na dveh lokacijah ob železniški progi nad naseljem Kal v občini Pivka. Požar, ki je zajel 1,15 hektarja travnate površine smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Preberi več

Ob 3.13 je zagorelo ostrešje večstanovanjskega bloka na Gregorčičevem drevoredu v Postojni. V požaru so bili telesno poškodovani trije stanovalci, gasilec, pes in mačka. Od ognja in vode je bilo poškodovanih sedem stanovanj. Gasilci PGD Postojna, PGD Slavina, PGD Studenec, ZGRS Sežana, PGD Hruševje, PGD Studeno in PGD Pivka smo pogasili požar, reševali ljudi in živali in na koncu še posesali vodo iz objekta.

Ob 9.49 se je na cesti med Pivko in Ribnico v občini Pivka voznik z osebnim vozilom prevrnil in obstal na cestišču. Gasilci PGD Postojna in PGD Pivka smo vršili prometno in požarno varovanje, ter odklopili akumulator. Reševalci NMP iz Postojne so oskrbeli lažje poškodovano osebo.

Ob 14.53 je pri naselju Gornja Košana, občina Pivka, zagorelo v naravi. Gasilci PGD Košana in Pivka smo pogasili požar na površini enega hektara. Gorela je suha trava, grmičevje in borovci. Gašenje je oteževal zelo težko dostopen teren in neprehodno območje.

Preberi več

Ob 22.34 so zagorele saje v dimniku stanovanjske hiše na Javorniški cesti v Pivki. Gasilci PGD Pivka so goreče saje pogasili in očistili dimno tuljavo.

Ob 21.07 sta pred naseljem Juršče, občina Pivka, trčili osebni vozili. Gasilci PGD Postojna in Pivka smo na kraju nesreče izvajali požarno in prometno varovanje, razsvetljevali kraj dogodka, odklopili akumulatorja, nudili pomoč ekipi NMP Postojna ter posuli cestišče z vpojnim sredstvom. V prometni nesreči sta bili poškodovani dve osebi.

Ob 20.54 je v bližini naselja Klenik, občina Pivka, gorela suha trava. Požar na manjši površini smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Preberi več

Ob 16.33 se je med naseljema Pivka in Ribnica v občini Pivka prevrnilo tovorno vozilo naloženo z lesom. Voznik vozila se je lažje poškodoval. Oskrbeli so ga reševalci NMP Postojna, gasilci PGD Pivka in Postojna pa smo prečrpali gorivo iz rezervoarja, ki je bil pri tem poškodovan. Pomagali so policiji pri urejanju prometa, vršili prometno varovanje in očistili cestišče.

Ob 22.27 je gorel kombi v vasi Klenik, občina Pivka. Posredovali smo gasilci PGD Pivka, ki smo pogasili požar na kombiju ter pred požarom rešili delovni stroj in manjše tovorno vozilo.

Ob 10.40 so v naselju Palčje v občini Pivka v dimniku stanovanjske hiše gorele saje. Posredovali smo gasilci PGD Pivka in Palčje. Goreče saje smo pogasili in očistili dimnik.

Preberi več

Ob 21.09 je izbruhnil dimniški požar v večstanovanjski stavbi na Prečni ulici v Pivki. Goreče saje smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Ob 15.22 smo pri Slovenski vasi v občina Pivka gasilci PGD Pivka pogasili požar, ki je zajel okoli dva hektara travnate površine in nekaj bal sena.

V torek dopoldan smo gasilci PGD Pivka s tehničnim posegom odprli vrata stanovanja. Občanu se je zataknila ključavnica vrat.

Preberi več

Ob 16.20 smo na nasipu ob železniški progi v naselju Hrastje v občini Pivka gasilci PGD Pivka pogasili 2500 kvadratnih metrov goreče suhe trave in grmičevja.

V nedeljo dopoldan smo gasilci PGD Pivka v vasi Hrastje odstranili sršenje gnezdo v stanovanjski hiši.

Ob 12.43 je v vasi Hrastje v občini Pivka gorela suha trava. Gasilci PGD Pivka smo pogasili gorečo travo na površini okoli 600 kvadratnih metrov.

Preberi več

Ob 12.50 je nad železniško postajo v Pivki zagorela suha trava. Požar na površini približno en hektar smo pogasili gasilci PGD Pivka.

Ob 12.50 je blizu naselja Gornje Ležeče, občina Divača, gorelo grmičevje in listnati gozd. Gasilci ZGRS Sežana, PGD Senožeče, Sežana, Divača in Pivka smo pogasili požar na skupni površini okoli 3 hektarje.

Ob 7.15 smo gasilci PGD Pivka posredovali v vasi Šmihel, kjer je burja odkrila stanovanjsko hišo. Gasilci smo streho obtežili z vrečami peska.
Takoj zatem smo gasilci PGD Pivka posredovali še na enem objektu. Burja je privzdignila kritino stanovanjske hiše v Šmihelu.
Po 9 uri smo posredovali na Vilharjevi ulici v Pivki. Gasilci smo strešnike položili nazaj na mesto in streho obtežili z vrečami peska.
Ob 13.35 smo posredovali v vasi Trnje. Burja je poškodovala strehe na štirih objektih. Gasilci smo strešnike položili nazaj na mesto.

Preberi več

Ob 9.30 smo gasilci PGD Pivka posredovali v vasi Trnje, kjer je burja odkrila streho starejšega objekta. Gasilci smo z vrečami peska obtežili streho.
Po 15 uri smo posredovali v Pivki v podjetju Javor Stroji, veter je odprl kupolo na strehi podjetja. Gasilci smo z vrvjo kupolo pritrdili nazaj na mesto.

Gasilci PGD Pivka smo posredovali v vasi Trnje, kjer je močna burja odtrgala obrobe strehe na objektu. Gasilci smo poškodovane obrobe pritrdili. Takoj zatem smo posredovali še v Pivki, kjer je odkrilo streho stanovanjske hiše. Gasilci smo z vrečami peska obtežili poškodovano streho.

Preberi več

Ob 12.55 so v naselju Trnje v občini Pivka v dimniku stanovanjske hiše gorele saje. Posredovali smo gasilci PGD Pivka, ki smo goreče saje pogasili in očistili dimnik.

Ob 16.30 smo gasilci PGD Pivka posredovali v vasi Trnje, kjer smo začasno sanirali odkrito streho, ki jo je odkrila močna burja. Takoj zatem smo posredovali še v Pivki v tovarni Javor. Burja je odkrila velik del strehe hale industrijskega objekta. Gasilci smo z vrečami peska obtežili odkrite dele in tako preprečili nadaljnje odkrivanje strehe. Gasilci smo si izposodili tovornjak civilne zaščite, da smo lahko z dvigalom prišli do visoke strehe objekta.

Ob 8.42 je na Sviščakih, občina Ilirska Bistrica, zagorela počitniška hiša. Zaradi nevarnosti, da bi se požar razširil na ostale zgradbe v bližini so bili aktivirani gasilci PGD Ilirska Bistrica, PGD Knežak , PGD Vrbovo, ZGRS Sežana in PGD Pivka. Počitniška hiša je v celoti uničena. Od nje je ostala le zidana klet, leseni deli nad kletjo pa so pogoreli.

Preberi več

V soboto popoldan smo gasilci PGD Pivka s tehničnim posegom odprli vrata stanovanja, zaradi zmrzle vode v stanovanju. Polovica stanovanjskega bloka je ostala brez vode.

Ob 0.08 je iz neznanega vzroka zagorelo gospodarsko poslopje, ogenj pa se je zatem razširil še na dve stanovanjski hiši v naselju Prelože v občini Ilirska Bistrica. Aktivirani so bili gasilci PGD Ilirska Bistrica, Podgrad, Knežak, Materija, Vrbovo, Podgora-Podgraje, Pivka, Zagorje, Koritnice in ZGRS Sežana in požar pogasili. Ogenj je uničil kurilnico v gospodarskem poslopju, 20 bal sena, starejši avto, kmetijsko orodje in ostrešje sosednje hiše. Poškodovani sta fasadi in okna, poginil pa je tudi pes.

Ob 15.36 je izbruhnil dimniški požar v stanovanjski hiši Pod Zavrtnicam v Pivki. Posredovali smo gasilci PGD Pivka, goreče saje pogasili in očistili dimnik.

Preberi več

Ob 17.42 smo v naselju Šmihel, občina Pivka, gasilci PGD Pivka pogasili goreče saje v dimniku stanovanjske hiše in preventivno pregledali dimnik.

Ob 14.09 je na strelišču Bač, občina Ilirska Bistrica, zagorela trava in grmičevje. Gasilci PGD Knežak, PGD Koritnice, PGD Zagorje in PGD Pivka smo požar na površini okoli petih hektarjev pogasili.

graficni-prikaz
meteroalarm
pozarna-ogrozenost

Vse pravice pridržane. © PGD Pivka 2020.